Logo
EN
نگاه کلی

شرکت نرم‌افزاری داتیس آرین قشم «داتین» نخستین شرکت متولدشده در فناپ است که پس از طراحی، تولید و استقرار راهکار جامع بانکداری الکترونیک در بانک پاسارگاد با هدف تجاری‌سازی محصول و ارائه به بانک‌ها و مؤسسات مالی دیگر و توسعه خدمات و محصولات خود تأسیس شد.

بیش از 14 بانک، بیمه و شرکت پرداخت در بیش از 4600 شعبه در سراسر کشور از خدمات و محصولات این شرکت استفاده می‌کنند. بزرگ‌ترین پروژه تاریخ بانکداری الکترونیکی کشور در قالب مهاجرت بانک سپه به راهکار جامع بانکداری الکترونیک «داتین» و ادغام پنج بانک در آن توسط شرکت «داتین» اجرا شده است.

محصولات
  • سامانه بانکداری متمرکز 
  • سامانه اینترنت بانک و بانکداری مجازی
  • سامانه باشگاه مشتریان
  • سامانه بانکداری شرکتی 
  • سامانه برنامه‌ریزی منابع سازمانی 
  • سامانه پرداخت اینترنتی 
  • سامانه تشخیص تخلف 
  • سامانه سوئیچ پرداخت الکترونیک 
  • سامانه مبارزه با پولشویی
  • سامانه مدیریت کارت و کارت اعتباری 
  • سامانه همراه بانک و پرداخت همراه 
  • سامانه درگاه یکپارچه ارائه خدمات (ESB) 
مشتریان

بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد

بیمه کوثر

بیمه کوثر

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد

بانک سپه

بانک سپه

کمیته امداد

کمیته امداد

تماس

تهران، خیابان نلسون ماندلا (آفریقا)، خیابان ناهید شرقی، پلاک ۳۳ کدپستی: ۱۹۱۵۷۱۸۱۸۱

۲۴۵۹۷۰۰۰ _ ۰۲۱

۲۴۵۹۷۷۷۷ _ ۰۲۱

info@dotin.ir

arrow

مشاهده سایر حوزه ها

حوزه اصلی

فناوری‌های مالی و فراتر از آن؛

 

ماموریت‌ها 

 

  • پیشروی گروه مالی پاسارگاد در بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و ارتقای نظام خدمات مالی و پرداخت (بانک، بیمه و...) با به‌کارگیری آخرین فناوری‌های روزآمد 
  • توسعه سهم بازار خارج گروه مالی پاسارگاد و بازارگشایی منطقه‌ای
دیگر شرکت‌های زیر‌مجموعه هلدینگ فناپ

پارسا

شرکت پارسـا در حال حاضر در دو حوزه اصلی مدیریت حمل‌و نقل وجوه نقد و دارایی‌های گرانبها و توسعه و پشتیبانی شبکه دستگاه‌های خودپرداز بانکی فعالیت می‌کند و در طول فعالیت خود خدمات گسترده‌ای را به شبکه بانکی کشور ارائه نموده است.

پرداخت الکترونیک پاسارگاد

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد یکی از معتبرترین شرکت‌های PSP در کشور است که خدمات پرداخت الکترونیکی بزرگ‌ترین بانک‌های دولتی و خصوصی کشور، ازجمله پاسارگاد، سپه، رفاه، صادرات، گردشگری و... را تأمین می‌کند.

راژمان

نشان محصول شرکت «راژمان» یک اپلیکیشن رایگان و کاربردی است که می‌توانید به وسیله آن بهترین راه رسیدن به مقصد را با توجه به مسافت و ترافیک بدست بیاورید و تا رسیدن به مقصد از راهنمایی سخن‌گوی فارسی استفاده کنید.

آلفا

پلی‌پاد نام تجاری شرکت «الماس فناوری ابری پاسارگاد (آلفا)» است کنسول ابری بازی است که در آن برای انجام بازی‌های پی‌سی و کنسول، نیازی به سخت‌افزار بازی نخواهد بود بلکه میتوان به سادگی روی هر پلتفرمی، تنها با داشتن اینترنت بصورت استریم بازی کرد.

اسپارا

شرکت اسپارا طراحی و ارائه محصولات و خدمات تخصصی در حوزه امنیت را در دستور کار خود قرار داده است.

دستاوردها و شاخص های کلیدی

در دنیای امروز که بخش زیادی از وقتمان را در محیط کار میگذرانیم، داشتن شغلی متناسب با علایق و توانمندی هایمان؛ و کار در محیطی خلاق و در کنار تیمی حرفه‌ای می‌تواند ایده‌آلی دوست داشتنی باشد تا هر روز با لبخند روانه محل کارمان شویم.در دنیای امروز که بخش زیادی از وقتمان را در محیط کار میگذرانیم، داشتن شغلی متناسب با علایق و توانمندی هایمان؛ و کار در محیطی خلاق و در کنار تیمی حرفه‌ای می‌تواند ایده‌آلی دوست داشتنی باشد تا هر روز با لبخند روانه محل کارمان شویم.در دنیای امروز که بخش زیادی از وقتمان را در محیط کار میگذرانیم، داشتن شغلی متناسب با علایق و توانمندی هایمان؛ و کار در محیطی خلاق و در کنار تیمی حرفه‌ای می‌تواند ایده‌آلی دوست داشتنی باشد تا هر روز با لبخند روانه محل کارمان شویم.در دنیای امروز که بخش زیادی از وقتمان را در محیط کار میگذرانیم، داشتن شغلی متناسب با علایق و توانمندی هایمان؛ و کار در محیطی خلاق و در کنار تیمی حرفه‌ای می‌تواند ایده‌آلی دوست داشتنی باشد تا هر روز با لبخند روانه محل کارمان شویم.در دنیای امروز که بخش زیادی از وقتمان را در محیط کار میگذرانیم، داشتن شغلی متناسب با علایق و توانمندی هایمان؛ و کار در محیطی خلاق و در کنار تیمی حرفه‌ای می‌تواند ایده‌آلی دوست داشتنی باشد تا هر روز با لبخند روانه محل کارمان شویم.در دنیای امروز که بخش زیادی از وقتمان را در محیط کار میگذرانیم، داشتن شغلی متناسب با علایق و توانمندی هایمان؛ و کار در محیطی خلاق و در کنار تیمی حرفه‌ای می‌تواند ایده‌آلی