Logo
EN
فناپ پلاس
دانلود لوگو
نگاه کلی

گروه فناپ با تاکید بر توسعه پلتفرم‌های آموزشی قدرت‌گرفته از فناوری‌های نو همچون هوش مصنوعی و یادگیری تطبیقی، ماموریت اصلی خود را در گسترش خدمات و محصولات پایا، دانش‌بنیان و آینده‌گرا و مشارکت موثر در شکل‌دهی به تجربه نسل آینده ذی‌نفعان، مشتریان و مخاطبان نسل لبه زیست‌بوم دیجیتال فناپ محصولات آینده برای مشتریان آینده تعریف می‌کند. از این رهگذر، فناپ‌پلاس تلاش می‌کند در خلق سبد تجربه‌های نو آینده‌گرا به منظور پشتیبانی از بالندگی و رشد و تربیت کودکان و نوجوانان و همچنین والدین و معلمان با توجه به دو نهاد خانواده و مدرسه، نقش‌آفرین و ارزش‌آفرین باشد. از این رو، گروه محصولات دانش‌بنیان «نویان» در فناپ‌پلاس شامل «رامون» پلتفرم ارزیابی و رده‌بندی محتواهای کودک و نوجوان، گره پلتفرم توانمندسازی و یادگیری مشارکتی دانش‌آموزان و داربست شبکه اجتماعی معلمان طراحی و عرضه شده است. 

محصولات

ارائه‌ بررسی محتوای در دسترس کودک و نوجوان در حال حاضر در 4 حوزه‌ی کتاب، فیلم و سریال، برنامه‌ی موبایلی و بازی‌های کنسولی با معیار‌های اساسی ذیل:

  • تعیین سن مناسب از منظر مراحل رشد و بالندگی
  • تعیین ستاره با تعاریف مشخص (با جمع‌بندی تاثیرگذاری محتوا در جنبه‌های مختلف)
  • ارائه‌ی چکیده‌ی کامل محتوا برای بزرگسالان
  • بررسی محتوا بر اساس سنجه‌های مشخص و تعیین میزان حضور/عدم حضور یک سنجه در محتوا (مشتمل بر جهان کودکی و نوجوانی، الگوهای شخصیتی، محتوای آموزشی، محتوای بومی و فرهنگی، گفتار نامناسب، ترس و خشونت و محتوای بزرگسالانه)
  • ارائه‌ی گزینه‌هایی جهت گفت‌وگو بین بزرگسالان و کودک و نوجوان
  • جست‌وجوی محتوا بر اساس پارامتر‌های مشخص، از جمله نوع محتوا، سن، ژانر مورد نظر، نشان‌های تخصیص داده شده‌ی رامون …
  • ایجاد دسترسی به عرضه‌کننده‌ی محتوا 
  • امکان توسعه‌ی API اختصاصی برای عرضه‌کنندگان محتوا
  • شخصی‌سازی جست‌وجوی کاربر بر اساس سابقه‌ و علاقه‌مندی کاربر (در برنامه‌ی توسعه)
  • ایجاد پروفایل کودک جهت شخصی‌سازی جست‌وجو (در برنامه‌ی توسعه)
مشتریان

فناپ

فناپ

شرکت فناپ زیرساخت

شرکت فناپ زیرساخت

شرکت فناپ تلکام

شرکت فناپ تلکام

شرکت پادرو

شرکت پادرو

شرکت داتین

شرکت داتین

تماس

تهران، خیابان آفریقا،‌ قبادیان شرقی، پلاک ۳ کد پستی : 1917635614

021-88197025 021-88673095

25546 - 021

info@fanap.plus

arrow

مشاهده سایر حوزه ها

حوزه اصلی

فناوری در خدمت زندگی: ساده‌تر، ارزان‌تر و امن‌تر؛

 

ماموریت‌ها

 

  • گسترش محصولات دیجیتالی با هدف کاهش هزینه سبد مصرف خانوار و بهبود تجربه کاربری در پیوند با خدمات مالی و پرداخت گروه مالی پاسارگاد
  • تمرکز بر مشتریان آینده - محصولات آینده با تمرکز بر نیازمندی‌های نسل لبه
دیگر شرکت‌های زیر‌مجموعه هلدینگ فناپ

پرداخت الکترونیک پاسارگاد

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد یکی از معتبرترین شرکت‌های PSP در کشور است که خدمات پرداخت الکترونیکی بزرگ‌ترین بانک‌های دولتی و خصوصی کشور، ازجمله پاسارگاد، سپه، رفاه، صادرات، گردشگری و... را تأمین می‌کند.

داتین

داتین یک از شرکت‌های نرم‌افزاری پیشرو در ارائه محصولات و خدمات بانکداری، بیمه و پرداخت الکترونیکی است که با ارائه راهکارهای نرم‌افزاری کاملاً بومی در صنعت مالی، بانکی، بیمه و خدمات پرداخت کشور در زمره نقش آفرینان اصلی این صنعت به شمار می‌رود.

راژمان

نشان محصول شرکت «راژمان» یک اپلیکیشن رایگان و کاربردی است که می‌توانید به وسیله آن بهترین راه رسیدن به مقصد را با توجه به مسافت و ترافیک بدست بیاورید و تا رسیدن به مقصد از راهنمایی سخن‌گوی فارسی استفاده کنید.

آلفا

پلی‌پاد نام تجاری شرکت «الماس فناوری ابری پاسارگاد (آلفا)» است کنسول ابری بازی است که در آن برای انجام بازی‌های پی‌سی و کنسول، نیازی به سخت‌افزار بازی نخواهد بود بلکه میتوان به سادگی روی هر پلتفرمی، تنها با داشتن اینترنت بصورت استریم بازی کرد.

اسپارا

شرکت اسپارا طراحی و ارائه محصولات و خدمات تخصصی در حوزه امنیت را در دستور کار خود قرار داده است.