Logo
EN
پرداخت الکترونیک پاسارگاد
دانلود لوگو
نگاه کلی

شرکت «پرداخت الکترونیک پاسارگاد» یکی از معتبرترین شرکت‌های PSP در کشور است که خدمات پرداخت الکترونیکی بزرگ‌ترین بانک‌های دولتی و خصوصی کشور، ازجمله پاسارگاد، سپه، رفاه، صادرات، گردشگری و... را تأمین می‌کند.

این شرکت دانش‌بنیان، مطابق با استانداردهای بین‌المللی خدمات پرداخت الکترونیک، علاوه بر نصب و نگهداری انواع پایانه‌های فروش، صدور انواع کارت‌های بانکی، ارائه خدمات درگاه اینترنتی، برنامک «کیف پول دیجیتال پی‌پاد»، سامانه‌های پرداخت الکترونیک اختصاصی مورد نیاز سازمان‌های بزرگ نظیر سامانه مدیریت باشگاه مشتریان، سامانه مدیریت پرداخت در مراکز گردشگری، سامانه خودکار دریافت کرایه و تسویه و... را به بازار عرضه کرده است.

 

محصولات

تولیدات و دستاوردهای شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مجموعه گسترده‌ای را شامل می‌شود که می‌توان آنها را این‌گونه دسته‌بندی کرد:

  • نصب پایانه‌های کارت (در انواع Dial Up، LAN، GPRS،Contactless  و Wi-Fi)
  • خدمات درگاه اینترنتی
  • راهبری سیستم‌های خدمات کارت شامل سیستم‌های مجازی و پرداخت بانکی
  • پیاده‌سازی، نظارت و راهبری شبکه‌های LAN، WAN و خطوط پرسرعت مخابراتی
  • پیاده‌سازی انواع پروژه‌های مرتبط با صنعت کارت و پایانه فروش (با امکانات اختصاصی و متعدد)
  • صدور انواع کارت‌های پرداخت نقدی، اعتباری، هدیه، بن‌کارت، طرح مشترک
  • از جمله مهمترین مشتریان این شرکت می‌توان به بانک‌های صادرات، سپه، رفاه، قرض‌الحسنه مهر ایران، گردشگری، حکمت ایرانیان و پاسارگاد اشاره کرد.
مشتریان

فناپ

فناپ

سازمان تاکسیرانی اصفهان

منطقه آزاد کیش

منطقه آزاد کیش

تماس

Tehran, Saadat Abad, Pakanjad Blvd., West Saro St., next to Pasargad Bank, No. 52

۲۳۵۰۵ - 021

25546 - 021

hd@pep.co.ir

arrow

مشاهده سایر حوزه ها

حوزه اصلی

فناوری‌های مالی و فراتر از آن؛

 

ماموریت‌ها 

 

  • پیشروی گروه مالی پاسارگاد در بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و ارتقای نظام خدمات مالی و پرداخت (بانک، بیمه و...) با به‌کارگیری آخرین فناوری‌های روزآمد 
  • توسعه سهم بازار خارج گروه مالی پاسارگاد و بازارگشایی منطقه‌ای
دیگر شرکت‌های زیر‌مجموعه هلدینگ فناپ

پارسا

شرکت پارسـا در حال حاضر در دو حوزه اصلی مدیریت حمل‌و نقل وجوه نقد و دارایی‌های گرانبها و توسعه و پشتیبانی شبکه دستگاه‌های خودپرداز بانکی فعالیت می‌کند و در طول فعالیت خود خدمات گسترده‌ای را به شبکه بانکی کشور ارائه نموده است.

داتین

داتین یک از شرکت‌های نرم‌افزاری پیشرو در ارائه محصولات و خدمات بانکداری، بیمه و پرداخت الکترونیکی است که با ارائه راهکارهای نرم‌افزاری کاملاً بومی در صنعت مالی، بانکی، بیمه و خدمات پرداخت کشور در زمره نقش آفرینان اصلی این صنعت به شمار می‌رود.

راژمان

نشان محصول شرکت «راژمان» یک اپلیکیشن رایگان و کاربردی است که می‌توانید به وسیله آن بهترین راه رسیدن به مقصد را با توجه به مسافت و ترافیک بدست بیاورید و تا رسیدن به مقصد از راهنمایی سخن‌گوی فارسی استفاده کنید.

آلفا

پلی‌پاد نام تجاری شرکت «الماس فناوری ابری پاسارگاد (آلفا)» است کنسول ابری بازی است که در آن برای انجام بازی‌های پی‌سی و کنسول، نیازی به سخت‌افزار بازی نخواهد بود بلکه میتوان به سادگی روی هر پلتفرمی، تنها با داشتن اینترنت بصورت استریم بازی کرد.

اسپارا

شرکت اسپارا طراحی و ارائه محصولات و خدمات تخصصی در حوزه امنیت را در دستور کار خود قرار داده است.