Logo
EN
نگاه کلی

شرکت دانش‌بنیان توسعه خدمات الکترونیکی آدونیس با بیش از یک دهه فعالیت در ارائه محصولات و راهکارهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در حوزه بانکداری و صنعت پرداخت، سهم مهمی در پیشبرد اهداف بانکداری دیجیتال کشور ایران دارد.

شرکت آدونیس در سال ۱۳۹۱ آغاز‌به‌کار کرد و در مسیر توسعه‌ خود با حمایت سهامداران و به مدد سرمایه‌های انسانی متخصص و متعهد و  به‌کارگیری فناوری‌های روزآمد در تولید، توسعه و پشتیبانی محصولات و خدمات، توانسته به یکی از تاثیرگذارترین شرکت‌ها در صنعت بانکداری و پرداخت کشور تبدیل شود.

استقرار و گسترش دفاتر عملیاتی در اکثر نقاط ایران و ایجاد مراکز تعمیراتی مجهز موجب شده تا این شرکت در ارائه خدمات فنی و باکیفیت، سرعت‌عمل و خدمت‌رسانی به‌موقع داشته باشد.

محصولات سخت‌افزاری آدونیس شامل خودپرداز با پشتیبانی سه‌برند مطرح و شناخته‌شده از جمله خودپردازهای Wincor- Nixdorf، Eastcom (کاملا منطبق و سازگار با خودپردازهای وینکور) و NCR، خودگردان (CRS)، کیوسک بانکی (Cashless ATM) و راهکارهای نرم‌افزاری شامل نرم‌افزار ترمینال‌های خودکار بانکی و سامانه‌های مرکزی از جمله سامانه مرکزی مانیتورینگ و سامانه مدیریت عملیات تفتان است.

همچنین شرکت توسعه خدمات الکترونیکی آدونیس در سال ۱۴۰۱ کارخانه پیام را با هدف تولید انواع ماشین‌های بانکی برای تامین نیازهای داخلی و اهتمام به صادرات، در منطقه ویژه اقتصادی پیام راه‌اندازی کرده است.

محصولات

محصولات و خدمات آدونیس را می‌توان در ۳ گروه اصلی دسته‌بندی کرد.

 

محصولات سخت‌افزاری

- دستگاه خودگردان (CRS)

- انواع کیوسک (AD8200,AD7000,AD7300)

- انواع خودپرداز (ADS6000,EC810,EC815,EC2050)

- انواع چاپگر (چاپگر دفترچه حساب، چاپگر کارت)

- پایانه هوشمند غیرنقدی (STM)

- ماژول 4IN1

راهکارهای نرم‌افزاری

- نرم‌افزار ترمینال

- سامانه مرکزی مانیتورینگ

- سامانه مدیریت عملیات تفتان

- سامانه مدیریت تعمیرات هنزا

خدمات

- نگهداری و تعمیرات

- خدمات تولید

- تولید و پشتیبانی نرم‌افزار

- خدمات مهندسی

- حمل، جابه‌جایی و نصب تجهیزات

- آماده‌سازی محل نصب تجهیزات

- بازسازی و بهسازی تجهیزات

مشتریان

بانک ملت

بانک سامان

بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون

تماس

خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز جنوبی، کوچه بهار دوم، پلاک ۷

۰۲۱۶۳۴۹۳۰۰۰

۱۴۳۵۸۶۶۶۱۴

adonis@fanapco.com

arrow

مشاهده سایر حوزه ها

حوزه اصلی

فناوری‌های مالی و فراتر از آن؛

 

ماموریت‌ها 

 

  • پیشروی گروه مالی پاسارگاد در بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و ارتقای نظام خدمات مالی و پرداخت (بانک، بیمه و...) با به‌کارگیری آخرین فناوری‌های روزآمد 
  • توسعه سهم بازار خارج گروه مالی پاسارگاد و بازارگشایی منطقه‌ای
دیگر شرکت‌های زیر‌مجموعه هلدینگ فناپ

پرداخت الکترونیک پاسارگاد

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد یکی از معتبرترین شرکت‌های PSP در کشور است که خدمات پرداخت الکترونیکی بزرگ‌ترین بانک‌های دولتی و خصوصی کشور، ازجمله پاسارگاد، سپه، رفاه، صادرات، گردشگری و... را تأمین می‌کند.

داتین

داتین یک از شرکت‌های نرم‌افزاری پیشرو در ارائه محصولات و خدمات بانکداری، بیمه و پرداخت الکترونیکی است که با ارائه راهکارهای نرم‌افزاری کاملاً بومی در صنعت مالی، بانکی، بیمه و خدمات پرداخت کشور در زمره نقش آفرینان اصلی این صنعت به شمار می‌رود.

راژمان

نشان محصول شرکت «راژمان» یک اپلیکیشن رایگان و کاربردی است که می‌توانید به وسیله آن بهترین راه رسیدن به مقصد را با توجه به مسافت و ترافیک بدست بیاورید و تا رسیدن به مقصد از راهنمایی سخن‌گوی فارسی استفاده کنید.

آلفا

پلی‌پاد نام تجاری شرکت «الماس فناوری ابری پاسارگاد (آلفا)» است کنسول ابری بازی است که در آن برای انجام بازی‌های پی‌سی و کنسول، نیازی به سخت‌افزار بازی نخواهد بود بلکه میتوان به سادگی روی هر پلتفرمی، تنها با داشتن اینترنت بصورت استریم بازی کرد.

اسپارا

شرکت اسپارا طراحی و ارائه محصولات و خدمات تخصصی در حوزه امنیت را در دستور کار خود قرار داده است.