Logo
EN

فناپ تقدیرنامه هفتمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت را دریافت کرد

چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱

|

اشتراک‌گذاری

بازگشت به اتاق رسانه

فناپ تقدیرنامه هفتمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت را دریافت کرد

 

شرکت فناپ موفق به کسب تقدیرنامه ۳ستاره از «هفتمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت» شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات فناپ، هفتمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت، همزمان با هفتمین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی(با رویکرد رهبری و تعالی)، روزهای ۴ و ۵ بهمن‌ماه جاری توسط انجمن مدیریت ایران و دانشگاه خاتم با هدف بهبود و ارتقای توانمندی رهبری سازمانی، ارائه راهکارهای راهبردی تعالی سازمانی و ارائه تجارب برتر از طریق نشست‌های علمی و تخصصی برگزار شد.

حضور جمع زیادی از صاحب‌نظران و کارشناسان حوزه مدیریت، ارائه ۱۸سخنرانی توسط مدیران و اساتید دانشگاهی، ارائه تجارب برتر شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) در حوزه مسئولیت اجتماعی، دریافت استاندارد بین‌المللی مدیریت منابع انسانی و برنامه‌ریزی نیروی کار و نیز رونمایی از چندین جلد کتاب، از جمله دستاوردهای این رویداد علمی بوده است.

در این رویداد دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد و رییس شورای سیاستگذاری هفتمین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی، درباره «حکمرانی شرکتی مبتنی بر مسائل اجتماعی و زیست‌محیطی در مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها» به ایراد سخنرانی پرداخت.

همچنین روز نخست این رویداد به سخنرانی‌های دیگری از جمله «بررسی روندهای جدید در مسئولیت اجتماعی شرکتی با نگاه بر افزایش تنوع و فراگیری در محیط کار»، «نگاهی به مسئولیت اجتماعی بنگاه‌ها با تاکید بر نوآوری»، «مدل‌های تعالی کسب‌وکار مبتنی بر مسئولیت اجتماعی و پایداری در عصر دیجیتال» و «ارائه تجارب برتر حوزه مسئولیت اجتماعی» اختصاص یافت.

در روز دوم این رویداد علمی نیز، پنل تخصصی با هدف «بررسی ابعاد اثرگذار فرهنگ سازمانی در عصر فناوری‌های نوین» برگزار شد و در یک نشست دیگر، تجارب موفق شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت ملی پست در راستای فرهنگ سازمانی، به اشتراک گذاشته شد.

در بخش پایانی این رویداد دو روزه، مراسم اهدای جوایز مسئولیت اجتماعی مدیریت برگزار و تقدیرنامه ۳ستاره به دکتر شهاب جوانمردی مدیرعامل گروه شرکت‌های فناپ اعطا شد.

در این مراسم، شرکت‌های «فناپ‌زیرساخت» و «پرداخت‌الکترونیک پاسارگاد» از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فناپ، لوح تقدیر ۳ستاره دریافت کردند و تندیس برنز مسئولیت اجتماعی مدیریت نیز به شرکت‌ «شناسا» از دیگر زیرمجموعه‌های فناپ رسید.

در این مراسم، انجمن مدیریت ایران به‌پاس تلاش‌های مجدانه و انسان‌دوستانه شرکت فناپ، در راستای ارائه خدمات برجسته و حمایت‌های مالی و معنوی در فراهم آوردن بستر مناسب جهت بهبود شرایط زندگی انسان‌ها، در انجمن‌ خیریه اتیسم ایران و نیز انجمن اهدای عضو ایرانیان که با هدف ارج نهادن به جایگاه رفیع انسانی همراه بوده است، برای نخستین‌بار در طول دوره‌های برگزاری جایزه، لوح تقدیر جداگانه‌ای به این شرکت اعطا کرد.

این لوح تقدیر ویژه به پاس ایفای مسئولیت اجتماعی و همکاری و حمایت از دو انجمن مذکور، به «بانک پاسارگاد» و «شرکت پرداخت‌الکترونیک پاسارگاد» نیز تعلق گرفت.

فناپ در راستای همکاری و حمایت از انجمن اتیسم، سامانه رجیستری و خوداظهاری و نیز سیستم مشاوره تلفنی " helpline" را برای کمک به بیماران و خانواده‌های اتیسم راه‌اندازی کرده است.

راه‌اندازی سامانه پیامکی ‌۳۴۳۲، سامانه اینترنتی و نیز ابر اهدا، برای کمک به ارتقای فرهنگ اهدا و اقناع خانواده‌های جان‌بخش، از اقدامات فناپ در راستای همکاری با انجمن اهدای عضو بوده است.

اخبار پیشنهادی