Logo
EN

مدیرعامل جدید شرکت شناسا معرفی شد

دوشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۱

|

اشتراک‌گذاری

بازگشت به اتاق رسانه

مدیرعامل جدید شرکت شناسا معرفی شد

 

مهندس حسین نظربلند مدیرعامل جدید شرکت شناسا شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات فناپ، در مراسمی با حضور دکتر شهاب جوانمردی مدیرعامل هلدینگ فناپ از یک دهه فعالیت و زحمات دکتر حامد ساجدی در سمت مدیرعامل شرکت شناسا تقدیر و مهندس حسین نظربلند به‌عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شناسا به‌عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ فناپ روز شنبه اول بهمن‌ماه جاری با حضور دکتر شهاب جوانمردی مدیرعامل هلدینگ فناپ و رییس هیات‌مدیره شناسا و نیزمعاونان، مدیران ارشد، مدیران داخلی و همکاران شناسا در محل کافه سینرژی این شرکت برگزار شد.

دکتر شهاب جوانمردی با ابراز خرسندی از ظرفیت بالای جانشین‌پروری درشناسا، این تغییر را جابه‌جایی در درون خانواده این شرکت برای شکل‌گیری یک مسیر جدید و نیز توسعه‌ مسیر قبلی دانست.

مدیرعامل هلدینگ فناپ با اشاره به درهم‌تنیدگی هویت شناسا با اعتبار و نام دکتر ساجدی از لحظه تاسیس این مجموعه تاکنون، از وی به‌عنوان یک دانشمند متخصص و مدیر شناخته‌شده یاد کرد که توانسته‌ با وقار، صبر و بردباری حتی در پیچیده‌ترین شرایط و بیشترین فشارها، نهاد شناسا را شکل دهد و به این مقطع قابل افتخار، برساند.

به گفته وی، شناسا به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فناپ، در دهه‌ اول فعالیت خود توانسته به یک الگوی کاری، نهاد مستحکم و شرکتی معتبر در اکوسیستم نوآوری تبدیل شود.

رییس هیات‌مدیره شناسا ضمن سپاسگزاری از مهندس نظربلند برای برعهده گرفتن این مسئولیت خطیر، بر لزوم توجه و تمرکز بر امور تا حصول نتیجه و نیز انگیزه، دقت و پشتکار وی در این سال‌ها تاکید کرد.

دکتر جوانمردی اظهار امیدواری کرد که شاهد رشد بیشتر، بلوغ و درخشش جدی‌تر در دهه دوم فعالیت شناسا باشیم.

تگ‌ها

شناسا

اخبار پیشنهادی