Logo
EN

چگونه رهبر بهتری باشیم

پنج‌شنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱

|

اشتراک‌گذاری

بازگشت به اتاق رسانه

چگونه رهبر بهتری باشیم

 

رویداد آموزشی «کوچینگ» با هدف توسعه مهارت‌های رهبری توسط مدیریت امور سرمایه‌های انسانی فناپ در ایستگاه نوآوری شریف آغاز به‌کار کرد.

این دوره برای آموزش مهارت‌های رهبری به پرسنل منابع انسانی شرکت داتین برنامه‌ریزی شده و بر آموزش تکنیکهای رشد و توسعه کسب‌وکار و روابط فردی و اجتماعی تمرکز خواهد داشت.

رویداد آموزشی کوچینگ (Coaching) شامل سرفصل‌هایی از جمله تقویت مهارت رهبری، هدایت‌گری و مربی‌گری، بهبود عملکرد سازمانی و شخصی، کسب خودآگاهی، افزایش مسئولیت‌پذیری، بهبود نظم فکری، تقویت تفکر خلاق و خلاقیت، بهبود قدرت تصمیم‌گیری و افزایش عمل‌گرایی است.

محمدرضا احمدی کارشناس ارشد توسعه و توانمندسازی سرمایه‌های انسانی فناپ، روز پنج‌شنبه ۱۲آبان در مراسم آغاز به‌کار این دوره آموزشی گفت: دوره ۵ماهه کوچینگ با تمرکز بر توسعه و آموزش مهارت‌های رهبری به‌نحوی برنامه‌ریزی شده تا شرکت‌کنندگان همراه با یادگیری، به مهارت‌های اثربخش مدیریت و رهبری دست یابند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع برای هلدینگ و گروه شرکت‌های فناپ و داتین، از افرادی چون افشین کریمی عضو هیات‌مدیره فناپ، مهدیه نوروزیان معاون برنامه‌ریزی و توسعه داتین و بهاره گوهرین بنیانگذار مدرسه کوچینگ ویز ایران، دعوت شد تا در شروع این دوره در کنارمان باشند.

کارشناس ارشد توسعه و توانمندسازی سرمایه‌های انسانی فناپ، حفظ اصالت را از جمله دغدغه‌های فناپ در استقرار برنامه کوچینگ عنوان کرد و گفت: تلاش این است که این دوره در سطح استانداردهای بین‌المللی برگزار شود.

افشین کریمی عضو هیات مدیره فناپ نیز در مراسم آغاز به‌کار رویداد کوچینگ گفت: پشت اهداف مدیریت و رهبری در یک سازمان، نیازهایی نهفته است که این نیازها موتور محرکه یک سازمان خواهند بود.

وی تاکید کرد: نقش این‌گونه دوره‌ها در زندگی ما اثرگذار است و در پایان دوره می‌توان از این مهارت‌ها در زندگی فردی نیز استفاده کرد.

در بخش دیگری از این مراسم، بهاره گوهرین بنیانگذار مدرسه کوچینگ ویز ایران نیز با تاکید بر اینکه صلاحیت‌های رهبری و کوچینگ برای مدیران و رهبران سازمان‌ها الزامی است، افزود: این صلاحیت‌ها تنها مربوط به صلاحیت‌های رهبری و مدیریت سازمانی نمی‌شود بلکه در زندگی نیز کاربردی است؛ پیاده‌سازی این صلاحیت‌ها می‌تواند خصلت رهبری را در فرد تقویت کند.

وی گفت:‌ طی ۵ماه برگزاری این دوره آموزشی، فرد زمان دارد که قدم به قدم خصلت رهبری را تمرین کند و در پایان دوره شاهد تغییری باشد که خودش آن‌را انتخاب کرده است.

 

تگ‌ها

فناپ

منابع_انسانی

مهارت_رهبری

اخبار پیشنهادی