پرداخت الکترونیک پاسارگاد

حوزه فعالیت
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در زمینه خدمات بانکی همچون ارائه انواع کارت و پایانه کارت، درگاه پرداخت اینترنتی، شبکههای مخابراتی و مواردی نظیر آن فعالیت میکند. این شرکت با بهکارگیری استانداردهای بینالمللی در ارائه خدمات پرداخت الکترونیک، بسترهای لازم را برای استفاده از ابزارهای نوین این صنعت، فراهم میسازد. پرداخت الکترونیک پاسارگاد، همچنین با هدف ارتقای خدمات و محصولات خود، مرکز مشاوره و اطلاعرسانی 24 ساعته راهاندازی کرده است که در تمام روزهای هفته، با تیمهای آموزش دیده و با استفاده از سامانههای مدیریت ارتباط با مشتریان، پاسخگوی سوالات و مشکلات کارتهای بانکی، پایانههایفروش، پرداخت اینترنتی و امور پذیرندگان است.


محصولات و خدمات
تولیدات و دستاوردهای شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مجموعه گستردهای را شامل میشود که میتوان آنها را اینگونه دستهبندی کرد:
- نصب پایانههای کارت (در انواع Dial Up، LAN، GPRS،Contactless و Wi-Fi )
- خدمات درگاه اینترنتی
- راهبری سیستمهای خدمات کارت شامل سیستمهای مجازی و پرداخت بانکی
- پیادهسازی، نظارت و راهبری شبکههای LAN، WAN و خطوط پرسرعت مخابراتی
- پیادهسازی انواع پروژههای مرتبط با صنعت کارت و پایانه فروش (با امکانات اختصاصی و متعدد)
- صدور انواع کارتهای پرداخت نقدی، اعتباری، هدیه، بنکارت، طرح مشترک
- از جمله مهمترین مشتریان این شرکت میتوان به بانکهای صادرات، سپه، رفاه، قرضالحسنه مهر ایران، گردشگری، حکمت ایرانیان و پاسارگاد اشاره کرد.
رویکرد ویژه و مزیت
ارائه خدمات متنوع و بهروز در کنار رابطه صمیمانه با مشتریان و پشتیبانی کامل از نیازهای آنان، از مهمترین ویژگیهای خدماتی است که شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد ارائه میکند. پاسخگویی، مشتریمداری و در خدمت بودن، مدیریت مبتنی برفرآیندها و واقعیتها، یادگیری، نوآوری و بهبود مستمر نیز ارزشهایی است که توسط همکاران شرکت دنبال میشود تا کیفیت محصولات و خدمات برای مشتریان رضایتبخش باشد.


تاریخچه و اطلاعات سازمانی
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در سال 1384 با مسئولیت راهبری خدمات پرداخت الکترونیک، در گروه مالی پاسارگاد آغاز به کار کرده است و امروز در مجموعه فناپ فعالیت میکند. این شرکت تاکنون موفق به دریافت جوایز بسیاری شده است که برخی از آنها عبارت است از:
- تندیس ملی مدیر شایسته در سال 1393
- تقدیرنامه 3 ستاره تعالی در سال 1393
- جایزه جهانی MAKE در سال 1392
- تقدیرنامه 2 ستاره تعالی در سال 1392
- تندیس کنفرانس گردشگری الکترونیک در سال 1392
- تندیس برگزیده اجلاس رهبران صنعت، تجارت و توسعه ملی در سال 1391
- لوح و تندیس نقرهای حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سال 1390
- یادبود همایش بزرگ رونمایی از پروژه ملی سیما کارت در سال 1390
- اخذ گواهینامه ایزو 9001:2008 در سال 1389
- اخذ لوح و تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سال1389
- برگزیده نخستین کنفرانس بینالمللی ایمنی راه در سال 1388
- برگزیده هفتمین همایش تعالی سازمانی در سال 1388
- اخذ لوح حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سال 1388
- دریافت جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی در سال 1388
- لوح حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سال 1387
- دریافت جایزه سومین کنفرانس بین المللی برند در سال 1387
- برگزیده دومین کنفرانس بانکداری الکترونیک در سال 1387
- برگزیده دومین کنفرانس بینالمللی تجارت الکترونیک و تجارت جهانی در سال 1386
اطلاعات تماس
مدیرعامل : مسیح تفرشی
آدرس : تهران، سعادت آباد، بلوار پاکنژاد، خیابان سرو غربی، جنب بانک پاسارگاد، شماره ۵۲
تلفن : ۲۳۵۰۵
وب سایت : www.pep.co.ir