پارسا
خدمات راهبری دستگاههای خودپرداز - پشتیبانی، تعمیر و نگهداری دستگاههای خودپرداز - نصب و راه اندازی و پشتیبانی پایانه های فروش


حوزه فعالیت
شرکت پردازش الکترونیک راشد سامانه ) پارسا( در حال حاضر در دو حوزه اصلی مدیریت حملو نقل وجوه نقد و داراییهای گرانبها و توسعه و پشتیبانی شبکه دستگاههای خودپرداز بانکی فعالیت میکند و در طول فعالیت خود خدمات گستردهای را به شبکه بانکی کشور ارائه نموده است.
محصولات و خدمات
خدمت محوری شرکت پارسا، توسعه شبکه تجهیزات بانکی خارج از شعب (از جمله خودپرداز) برای بانکها و موسسات مالی-اعتباری میباشد که به شکل کلید در دست، ارائه میشود.
پولرسانی و جمع آوری وجوه نقد و انتقال کالاهای گرانبها ( مدیریت وجوه نقد) از دیگر خدمات پارسا محسوب می شود.
و اما خدمت متمایز شرکت پارسا بهینه سازی چرخه پول نقد در مسیر خودپرداز، شعب، خزانه و ... می باشد تا بدینوسیله هزینه های رسوب دارایی بانکها را کاهش دهد.
اهم مشتریان
از جمله مشتریان این شرکت میتوان به بانک های پاسارگاد، کارآفرین، رسالت ، خاورمیانه، شهر ، ایران و ونزوئلا، سینا و موسسه مالی و اعتباری نور و ... اشاره کرد.


مزیتها
این شرکت با بیش از ده سال سابقه جزو بزرگترین شرکتهای خصوصی کشور، در حوزه های اصلی فعالیت خود است و هم اکنون بیش از 2100 نقطه از هشت بانک و موسسه مالی-اعتباری را تحت پوشش خدمات خود قرار داده است. عملکرد بهینه شرکت پارسا در مکان یابی مناسب خودپردازهای خارج از شعب، باعث شده است که بانک های طرف قرارداد این شرکت، در رتبهبندی میزان تراکنشهای بانکی روی دستگاههای خودپرداز همواره در بالاترین جایگاه کشوری قرار گیرند.
تاریخچه
شرکت پارسا در سال 1387 درگروه فناپ تاسیس شد و هم اکنون با همکاری بیش از 300 نفر سرمایه انسانی متعهد،خدمات خود را در بیش از 100 شهرکشور به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای خصوصی ایران در حوزههای CIT (Cash in transit)و IAD(Independent ATM deployer) ارائه میدهد.

اطلاعات تماس
مدیر عامل: یوسف تقی پور
فاکس: 88480750
شماره تماس: 7- 88480753
آدرس: خ شهید بهشتی ، خ خالد اسلامبولی ، وزراء ، خ 14 ، پلاک 13
وب سایت: www.parsa-cit.com