Logo
EN

چالش هوش مصنوعی «شطرنج‌باز» آغاز شد

یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱

|

اشتراک‌گذاری

بازگشت به اتاق رسانه

نخستین مسابقه از سری مسابقات هوش مصنوعی DueML با عنوان «شطرنج‌باز»، با هدف ارتقاء مهارت‌های مرتبط با هوش مصنوعی و ایجاد فرصتی برای جذب و استخدام متخصصان این حوزه، توسط شرکت فناپ آغاز به‌کار کرد.

به گزارش واحد روابط‌عمومی و برندینگ فناپ، DueML رشته مسابقات و چالش‌هایی با محوریت هوش مصنوعی است که توسط معاونت نوآوری شرکت فناپ، با هدف افزایش پویایی جامعه متخصصان هوش مصنوعی و تسهیل شبکه‌سازی و ارتباط‌گیری آن‌ها با صنعت، شکل گرفته است.

این مسابقه که به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود، محفلی برای گردهمایی متخصصان هوش مصنوعی است و شرکت‌کنندگان در آن همزمان با ارتقاء مهارت‌های خود، گواهی معتبر دریافت کرده و از فرصت همکاری و استخدام نیز بهره‌مند می‌شوند. 

«شطرنج‌باز» از چند چالش بینایی ماشین تشکیل شده و شرکت‌کنندگان طی یک‌ماه فرصت دارند به این چالش‌ها پاسخ دهند؛ در این مسابقه شرکت‌کنندگان باید صفحه شطرنج را تجزیه و تحلیل کرده، مهره‌ها را در یک صفحه شناسایی کنند، حرکت مهره‌ها را تشخیص داده و در نهایت، شانس پیروزی خود را پیش‌بینی کنند.

این سری از مسابقات DueML از ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شده و تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ به مدت یک‌ماه ادامه خواهد داشت و برای برندگان آن ۴۵ میلیون تومان جایزه نقدی به‌همراه فرصت جذب و استخدام، درنظر گرفته شده است.

اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت‌نام در مسابقه در این لینک در دسترس است.


 

اخبار پیشنهادی