Logo
EN

طرح تأمین مالی جمعی خرید دستگاه PCR کلید خورد

چهارشنبه ۱۹ امرداد ۱۴۰۱

|

اشتراک‌گذاری

بازگشت به اتاق رسانه

طرح تأمین مالی جمعی خرید دستگاه PCR کلید خورد

 

به گزارش واحد روابط عمومی و برندینگ، طرح تأمین مالی جمعی خرید دستگاه PCR کلید خورده و قرار است سرمایه‌ مورد نیاز خود را با همکاری کاربران تأمین کند؛ با استفاده از «کیف توکن ققنوس» می‌توانید به‌راحتی در این طرح و دیگر طرح‌های تأمین مالی جمعی این پلتفرم سرمایه‌گذاری کنید و از سود این طرح‌ها طبق شرایط مندرج در «سپیدنامه‌ها» بهره‌مند شوید.

از آنجا که این پلتفرم تحت قوانین تأمین مالی جمعی فرابورس عمل می‌کند، طبق این قوانین لازم است شما کد سجام داشته باشید و آن را در پلتفرم وارد کنید. در صورتی که کد سجام را پیشتر دریافت کرده‌اید، به قسمت سجام بروید و اگر این کد را ندارید، اسلایدها را دنبال کنید.

گفتنی است طرح‌هایی که تاریخ آنها گذشته و به پایان رسیده باشد یا میزان مشارکت آنها 100% باشد، دارای وضعیت اتمام جمع‌آوری وجوه هستند و امکان سرمایه‌گذاری بر روی آنها وجود ندارد.

همچنین برای سرمایه‌گذاری در طرح‌ مورد نظر خود، نخست روی علامت مثبت کنار آن کلیک کنید تا خط اعتماد به حساب ناشر آن ایجاد شود.

برای آموزش‌ها و اطلاعات بیشتر درباره «سکوی تأمین مالی جمعی ققنوس» به تارنمای این پلتفرم به نشانی cf.kuknos.ir مراجعه کنید.

 

برای اطلاعات بیشتر به فایل سپیدنامه مراجعه کنید.

https://podspace.pod.ir/api/files/2P3XM88GDNRYX83Y?dl=1

 

 

 

تگ‌ها

PCR سجام

بلاکچین

توکن

اخبار پیشنهادی