Logo
EN

بدون قرار قبلی برای خانواده‌های دارای کودکان اتیسم اکران شد

شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

|

اشتراک‌گذاری

بازگشت به اتاق رسانه

بدون قرار قبلی برای خانواده‌های دارای کودکان اتیسم اکران شد

 

به گزارش واحد روابط عمومی و برندینگ فناپ، جلسه اکران خصوصی فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» با حضور عوامل فیلم و اساتید متخصص اتیسم، خانواده‌های کودکان اتیستیک و نمایندگان و مهمانانی از فناپ، فناپ‌سافت، پرداخت الکترونیک پاسارگاد، فناپ‌زیرساخت، باران‌تلکام (تلویزیون اینترنتی آیو) و رئیس دفتر مسئولیت اجتماعی فناپ و نیز مقامات مختلف شهری و حوزه سلامت، روز جمعه نهم اردیبهشت در مجموعه فرهنگی تالار ایوان شمس برگزار شد. 

سعیده صالح‌غفاری، مدیر انجمن اتیسم در این باره گفت: «شناخت جامعه ایران نسبت به طیف اختلال اتیسم و نیازهای خانواده‌های اتیسم، بزرگ‌ترین نیازی است که انجمن از ابتدای تأسیس به آن پرداخته است. آن چیزی که باعث می‌شود جامعه اتیسم شناخته شود، ابزارهای مختلفی است که ما می‌توانیم به‌واسطه آن اتیسم را به مردم معرفی کنیم، بی‌شک جامعه هنری و ساخت هرگونه فیلمی درباره اتیسم می‌تواند یکی از راه‌های ورود و شناخت اتیسم در دل خانواده‌های ایرانی باشد». 

فیلم «بدون قرار قبلی» روایتی از زندگی فردی است که فرزند دارای اتیسم دارد و این موضوع سفر را برایش دشوار می‌کند. پگاه آهنگرانی، الهام کردا، حامی ترابی و مصطفی زمانی بازیگران این فیلم هستند و بهروز شعیبی، کارگردانی آن را برعهده دارد. 

شعیبی درباره همکاری با انجمن اتیسم در این فیلم گفت: «روزی که این پرسوناژ در قصه‌مان شکل گرفت با مدیر انجمن اتیسم تماس گرفتیم و وی با تمام قوای اجرایی به کمک ما آمدند. تمام مدت با دو پرستار مشورت می‌کردیم. با مادران دارای فرزند اتیستیک هم صحبت کردیم. بیشتر دیالوگ‌هایی که پگاه آهنگرانی در قصه می‌گوید، کلمه به کلمه از گفته‌های مادران کودکان اتیستیک است». 

دیدن این فیلم به‌ویژه برای خانواده‌هایی که با اختلال اتیسم درگیرند، توصیه می‌شود.

 

 

تگ‌ها

اتیسم

درکت_می­کنم

مسئولیت اجتماعی

اخبار پیشنهادی