Logo
EN

ششمین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی برگزار شد

چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۰

|

اشتراک‌گذاری

بازگشت به اتاق رسانه

ششمین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی برگزار شد

 

به گزارش واحد روابط عمومی و برندینگ فناپ، ششمین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی با رویکرد فرهنگ در عصر فناوری‌های نو برگزار شد. 

این کنفرانس به همراه ششمین جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت در روزهای 5 و 6 بهمن ماه در دانشگاه خاتم با حضور دکتر مجید قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد و دیگر اعضای این بانک و سازمان‌ها و نهادها برگزار شد. 

در کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی، شرکت فناپ موفق شد تا ششمین جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت را به‌دست آورد و تقدیرنامه دوستاره به دکتر شهاب جوانمردی، مدیرعامل فناپ، اعطا شد. 

شایان ذکر است که اهداف این کنفرانس، شناخت ابعاد و مؤلفه‌های فرهنگی فناوری‌های نو، تبیین فرصت‌ها و تهدیدهای فناوری‌های نو و ارائه آخرین دستاوردها و یافته‌های علمی بود. محورهای این کنفرانس در حوزه فردی عبارت بود از:

ارزش‌ها و باورهای فردی در عصر فناوری‌های نو، تغییر الگو و سبک زندگی فردی در دنیای دیجیتال، ارتقای فرهنگ مصونیت و بنیان‌های فردی، مدل توسعه فردی در سازمان‌های با فناوری بالا و بالندگی و ارزش‌آفرینی فردی. همچنین، در حوزه سازمانی محورهای بحث شامل: فرهنگ گذار از اقتصاد سنتی به اقتصاد دانش‌بنیان، واقعیت جدید، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، واقعیت ترکیبی در سازمان‌ها، فرهنگ سازمانی شرکت‌های استارت‌آپ، مدل شایستگی‌محوری در سازمان‌های با فناوری بالا و کارکردهای مستندسازی در فرهنگ سازمان‌های آینده بود.

در حوزه اجتماعی نیز مباحث طرح شده در این کنفرانس شامل: هنجارها و معیارهای حاکم بر جوامع دارای فناروی، تأثیر فرهنگ فناوری بر جامعه، فناوری در خدمت فرهنگ شهری و طراحی شهری، مواجهه نسل‌های جامعه با فناوری‌های نو و ارائه تجارب مؤثر در مقابله با تخریب فرهنگی ناشی از فناوری‌های نو بود. 

 

 

تگ‌ها

فرهنگ سازمانی

مسئولیت اجتماعی

کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی

اخبار پیشنهادی